Autor Wiadomość
blodziu
PostWysłany: Czw 11:09, 09 Mar 2006    Temat postu: 3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia [WORD]

Modelowanie to podstawa -- fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele. Innymi słowy -- bez modelowania ani rusz, a jeśli zastanawiasz się, jak zabrać się do jego nauki, niniejsza książka powinna rozwiązać ten problem.


Kod:
http://www.torrent.net.pl/download.php/80a67e89e50273a2231083e4db41b20b74f5fb1a/3ds%20max%204.%20Techniki%20modelowania.%20Biblia%20%20%20%20%20%5BWORD%5D.torrent

Waga: 19.93 MB

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group